Dag 18 & 19 24 gr. - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Johan Smeets - WaarBenJij.nu Dag 18 & 19 24 gr. - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Johan Smeets - WaarBenJij.nu

Dag 18 & 19 24 gr.

Blijf op de hoogte en volg Johan

21 September 2016 | Spanje, Pamplona

Pamplona.
Na afloop rondje Portugal nog twee daagjes Pamplona.
Pamplona over de halve wereld bekend van de traditionele stieren loop door de straten begin juli.
Deze keer hebben we het geluk dat ons hotel midden in het oude centrum ligt, geen trappen geen vals plat lopen van drie km !!!!
Bij aankomst op het plaza Del Castillo werden we verrast door volksdansen waar iedereen aan mee kon doen. ( zie video ) .
Op deze video zijn de schilderachtige gebouwen goed te zien . Schitterend decor.
In deze streek - provincie Navarra - zijn de Pintxos zeer voortreffelijk.
We hebben jullie een impressie willen geven van onze reis door Portugal en Spanje.
Morgen richting huis, bedankt voor het lezen van ons reisverhalen.

Video

• 22 September 2016 - 11:22

Suzanne:

Dank voor de leuke verslagen en wow, wat een topreis.